واکنش فن‌دایک به حضور جانشین هلندی کلوپ در آنفیلد
کد خبر: 1913

واکنش فن‌دایک به حضور جانشین هلندی کلوپ در آنفیلد

کاپیتان لیورپول ضمن تمجید از یورگن کلوپ تاکید کرد باشگاه تصمیم درستی می‌گیرد و سرمربی خوبی به خدمت خواهد گرفت.

 فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی تایید کرده است آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

به گزارش گاردین، ویرجیل فان دایک مدافع و کاپیتان لیورپول نظر خود را در مورد آرنه اسلات سرمربی هلندی که قرار است پس از جدایی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی این تیم منصوب شود بیان کرد و گفت:  هنوز هیچ خبر رسمی وجود ندارد اما اخباری شنیدیم که اسلات سرمربی لیورپول خواهد شد. ما درک می‌کنیم که باشگاه با تغییرات بزرگی روبرو است. باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.  من کاپیتان تیم هستم و به همه کسانی که به اینجا بیایند، کمک می‌کنم.  من کاملاً اطمینان دارم که باشگاه تصمیم درستی خواهد گرفت.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد. جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

لیورپول، فان دایک را شش سال پیش به قیمت ۷۵ میلیون پوند از ساوتهمپتون خرید و این مدافع آن زمان گران‌ترین مدافع جهان شد و در این باشگاه قهرمانی لیگ برتر، اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد.

فان دایک با تمجید از کلوپ گفت: کلوپ یک مربی فوق‌العاده و یک انسان بزرگ است و ما رابطه خوبی داریم. من واقعاً افتخار می‌کنم که برای او بازی کردم و جنگیدم و همچنین موفقیت‌هایی را که در این سال‌ها به دست آوردیم را باید به پای او بنویسیم. این چیزها بخشی از زندگی است.  ما روی بازی‌های پیش رو تمرکز داریم و این وظیفه ماست و می‌خواهیم برای ۶ امتیاز آخر بازی کنیم.

نونیز اولین خروجی؟

داروین نونیز مهاجم اروگوئه ای فصل موفقی را پشت سر گذاشت و در ۵۲ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند و ۱۳ پاس گل داد اما به دنبال عملکرد ضعیف در هفته‌های اخیر مورد انتقاد قرار گرفت و به نظر می‌رسد او اولین خروجی لیورپول خواهد بود. نونیز اخیرا تمام پست‌های خودش را با پیراهن لیورپول از حساب اینستاگرامش حذف کرده است.

 

منبع: ايسنا

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار