عنایتی: بازی سختی مقابل تراکتور داریم
کد خبر: 2256

عنایتی: بازی سختی مقابل تراکتور داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی در مصاف با تراکتور خواهد داشت.

رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل تراکتور در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، اظهار داشت: به مناسبت اتفاق ناگواری که برای رئیس جمهور و هیئت همراه‌شان افتاد تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله خدا به خانواده‌شان صبر بدهد و از این اخبار دیگر نشنویم.

وی در ادامه افزود: در مورد بازی با تراکتور باید بگویم، مطمئناً تراکتور یک تیم کاملاً باشخصیت، خوب جدولی و دارای بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت است.  قطعاً فردا بازی سختی را با این تیم داریم و باید تمام توان و انگیزه خودمان را بگذاریم. متأسفانه در دو یا سه بازی اخیر به دلیل مشکلاتی که در نحوه قضاوت برای ما اتفاق افتاد، که یک مقدار آقای اسماعیلی (اشاره به مدیر رسانه پیکان) در مورد آن صحبت کردند، اما من نمی‌خواهم به این مسئله ورود کرده و اصلاً صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: ولی ما هم باید خودمان تمرکز کامل را داشته باشیم. باید تا پایان بازی تمام تمرکز، انگیزه و برنامه خودمان را بگذاریم تا ان‌شاءالله بتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم.  من به تیمی که تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها هستند، اعتماد کاملی دارم. وقتی شما به بازیکن جوان فرصت بازی می‌دهید باید تبعات آن را هم بپذیرید. ما این ریسک را برداشتیم و قبول می‌کنیم که گاهی اوقات کم‌تجربگی باعث شد نتیجه لازم را نگیریم، ولی به هر حال از روند فوق‌العاده رو به رشد تیمم راضی هستم. از نظر فنی خیلی، خیلی پیشرفت خوبی داشتیم.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه‌تان را بنویسید

 

پربازدیدترین

پیوندها

آخرین اخبار